søndag 24. juli 2011

Skissedilla # 121

Trodde det kom til å bli en stund til jeg fikk scrappet , på tirsdag datt jeg ned en fjellskråning på hytta ,da jeg skulle stusse noen trær.Endte på legevakta og jeg hadde forstuet den ene foten ,leddbåndene på hver side av ankelen er røket av,så jeg har humpet på krykker og ikke kommet meg på hobby rommet som jeg har i kjelleren,men i går kveld skjedde det mirakler ,jeg kunne klare å stå på beinet med skinner,tok ikke lang tid før jeg var i kjelleren.Har scrappet da vi var på treff i Netmangen ,hvor min mamma vokste opp ,langt inn i skogen der en skulle tro nokon ikke kunne bo!Har malt med boble plast ,sprayet glimmermist på,brukt stempler,ellers et B.grey ark og div.pynt.Det har vært en tung helg med tragiske hendelsen som har skjedd på Utøya,hvor vi har noen venner som fremdeles savner sin 18 år gamle Isabel..:) og Oslo by, forferdelig trist


2 kommentarer:

  1. Så fint at du har fått scrappet litt. Det er en fin side med gode minner du har laget.
    Så trist med alle som er drept, skadet og savnet. En stor påkjenning for alle rundt. Føler virkelig med de, tror alle føler dette sterkt. Klem til deg.

    SvarSlett
  2. En flott og minnerik side du har laget, Eva :-) Stilig med bobleplasten og stemplingen under. Og sommerfuglen passet perfekt!

    Takk for bidraget til Skissdilla

    SvarSlett